همکاری با بازاریابان حرفه ای در زمینه طراحی سایت

همکاری با بازاریابان حرفه ای در زمینه طراحی سایت

دسته: بازار کار و سرمایه > استخدام بازرگانی

استان: البرز

استخدام بازاریاب - بازار یاب در زمینه طراحی سایت
از تمامی بازاریاب های حرفه ای ، و تمامی عزیزانی که مشتاق به همکاری و معرفی پروژه های خدمات اینترنتی به گروه سون هاست در زمینه طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی ، پشتیبانی سایت و میزبانی وب دعوت به همکاری می گردد . بازاریابی در زمینه طراحی سایت و سئو به دلیل بازار گسترده و نیاز روز افزون افراد ، شرکت ها و کارفرمایان به چنین خدماتی فرصتی است مناسب برای همکاری ما با بازاریابان محترم را فراهم گردانیده .

هیچ محدودیت سنی و جغرافیایی برای همکاری با سون هاست وجود ندارد .

شما با معرفی هر پروژه طراحی سایت ، سئو و پشتیبانی سایت به تیم سون هاست ، پورسانت خود را دریافت نمایید و همچنین در صورت ارجاء و معرفی پروژه های متعدد به صورت قراردادی در خدمت بازاریاب های گرامی هستیم .

گروه سون هاست آماده همکاری به صورت درصدی ( 30% ) و قراردادی ( حقوق و پورسانت ) با بازاریاب های گرامی می باشد که بتوانند ، پروژه های طراحی سایت و سئو را از شرکت های ایرانی و خارجی برای ما جذب نمایند ، هر چه میزان رقم قرارداد پروژه ارزشمندتر باشید دستمزد بازاریاب افرایش خواهد یافت .

https://7host.xyz

09121885924

09195074933

02632262643 ( ساعات اداری )

09302221315 ( فقط تلگرام پشتیبانی 24 ساعته )




اطلاعات تماس

نام   سون هاست
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۰۸:۰۹:۱۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۰۳:۳۹:۱۶
تعداد نمایش   664
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,همکاری,بازاریابان,حرفه,در,زمینه,طراحی,سایت,بازاریاب,استخدام بازاریاب,همکاری با بازاریابان حرفه ای در زمینه طراحی سایت





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام