پیام صوتی (پیامک صوتی) ارزانترین سامانه کشور

پیام صوتی (پیامک صوتی) ارزانترین سامانه کشور

دسته: ارتباطات > امور مشترکین

استان: گلستان

نیک طنین www.niktanin.com همواره خود را متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه برای مشتری دانسته است. لذا ضمن حفظ مشتری مداری و درک خواسته ها و نیازهای مشتری ، با دریافت منفعت کم تر در رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود می کوشد.
از مشاوره رایگان نیک طنین استفاده کنید:
گرچه تهیه و ارسال پیام صوتی با پنل کاربرپسند نیک طنین بسیار ساده است، اما هر پیام صوتی نمیتواند تاثیرگذار باشد. اگر پیام صوتی طولانی باشد دارای موسیقی نامناسب، نامرتبط و با کیفیت آزاردهنده باشد نه تنها باعث نارضایتی مخاطب می شود، بلکه ممکن است مخاطب به پیام گوش نداده و تماس را قطع کند. در ضمن نگرش مثبت مشتریان نسبت به برند و کیفیت و تخصص شما از بین می رود. برای ارسال هدفمند به مخاطبین خاص (سن، جنس، شغل، منطقه و …) ساعت مناسب ارسال پیام و تجزیه و تحلیل گزارش خود و همچنین کسب راهکارها و اصلاحات مناسب برای بازپخش پیام خود، از تجربه و مشاوره رایگان نیک طنین استفاده کنید.
جهت تست امکانات پنل هم اکنون به یک پنل کاربری رایگان از نیک طنین دریافت کنید.




اطلاعات تماس

نام   نیک طنین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ ۰۸:۰۶:۴۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۰۳:۳۶:۴۲
تعداد نمایش   692
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پیام,صوتی,(پیامک,صوتی),ارزانترین,سامانه,کشور,پیام صوتی,پیامک صوتی,سامانه پیام صوتی,نیک طنین,پیام صوتی (پیامک صوتی) ارزانترین سامانه کشور





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام