طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر

طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: تهران

دستگاه سختی گیر کاتیونی یکی از روش های تصفیه آب می باشد که در آن به وسیله رزین های کاتیونی، سختی موقت آب کاهش می یابد و اصطلاحاً آب نرم تولید می گردد. آب نرم به منظور استفاده در پکیج دیگ بخار (Boiler)، مبدلهای حرارتی، برج خنک کن (Cooling tower) و تولید انواع مواد شوینده و سایر مصارف صنعتی به کار می رود.
در پکیج سختی گیر کاتیونی، یونهای کلسیم و منیزم در تبادل با رزین ها قرار گرفته و با سدیم موجود در سرشاخه رزین کاتیونی جابجا یا اصطلاحاً مبادله می گردند. در طی این فرایند، سختی کل یا همان Total Hardness کاهش می یابد. سختی کل (Total Hardness) عامل اصلی رسوب بر روی لوله ها و مبدل های حرارتی که در دمای بالا کار می کنند، می باشد. این رسوبات آب علاوه بر ایجاد مشکل گرفتگی، سبب کاهش راندمان تجهیزات و افزایش هزینه انرژی نیز می گردند.
شرکت فنی مهندسی طرح و کار در زمینه تولید انوع پکیج های تصفیه آب به روش سختی گیر کاتیونی به منظور تولید آب دمین (نرم) به وسیله معتبرترین برندهای تولید کننده رزین سختی گیر کاتیونی شامل PUROLITE انگلستان و Amberjet آمریکا به فعالیت می پردازد. این پکیج ها در دبی های مختلف و برای انواع آب های سخت طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی می گردند.
وب سایت طرح و کار : www.tarhokar.com
کانال تلگرام : https://telegram.me/tarh_kar




اطلاعات تماس

نام   فنی مهندسی طرح و کار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tarhokar.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۰۶:۰۲:۳۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   588
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,طراحی,ساخت,دستگاه,سختی,گیر,دستگاه سختی گیر,سختی گیر,پکیج سختی گیر کاتیونی,تولید آب نرم,تولید آب دمین,تصفیه آب دیگ بخار,حذف سختی آب,خرید دستگاه سختی گیری,زرین کاتیونی,طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام