نرم‌افزار پخش مویرگی شایگان سیستم

نرم‌افزار پخش مویرگی شایگان سیستم

دسته: کامپیوترواینترنت > نرم افزار

استان: تهران

نرم‌افزار پخش مویرگی شایگان سیستم::نرم افزار ویژه پخش حسابگر، علاوه بر امکانات حسابگر مانند حسابداری، خرید و فروش، سفارشات، دریافت و پرداخت، دفتر کالا، انبارداری، دفتر چک، دفتر قسط و … ، امکانات اختصاصی شرکت‌های پخش را داراست. با استفاده از نرم‌افزار پخش مویرگی شایگان سیستم، میتوان امور مالی، انبارداری، توزیع و فروش شرکت را به صورت یکپارچه مدیریت نمود و از گزارش‌های اختصاصی لازم برای کنترل حوزه‌های تحت مدیریت استفاده نمود و فرایندهای پخش سرد و گرم را با نرم افزار عملی نمود. در این متن به طور خلاصه به بعضی از امکانات نرم افزار پخش مویرگی شایگان سیستم اشاره خواهد شد:
اعمال تخفیفات برای مشتریان به مناسبت‌های گوناگون: در نرم‌ افزار پخش مویرگی شایگان سیستم اعمال تخفیفات به طور کاربردی و متناسب با نیاز کاربران فراهم آمده است. افزایش تخفیف با افزایش میزان خرید، به صورت اتوماتیک و یا تعیین محدوده تاریخ برای اعمال تخفیفات روی کالاهای مورد نظر برای حراج‌های فصلی از امکانات این برنامه است. اگر می‌خواهید در مناطق خاصی فروش ویژه داشته باشید و سهم از بازار خود را تقویت ‌کنید می‌توانید با درج مسافت، مشتریان خود را از امکان تخفیف ویژه بهره‌مند نمایید. تخفیفات را می‌توان طبق پارامترهای بازه زمانی، نوع کالا، نوع تسویه، مشتری و یا گروه مشتریان، مقدار یا مبلغ، مسافت، انبار، مقدار و مبلغ کل خرید مشتری تاکنون و …از قبل تعریف و در هنگام صدور فاکتور اعمال کرد.




اطلاعات تماس

نام   سماوی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.shygunsys.com/نرم‌افزار-پخش-مویرگی/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۰۶:۲۵:۵۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   544
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نرم‌افزار,پخش,مویرگی,شایگان,سیستم,نرم‌افزار پخش مویرگی,نرم افزار مویرگی,نرم افزار شایگان سیستم,نرم افزار مویرگی شایگان سیستم,نرم‌افزار پخش مویرگی شایگان سیستم





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام