تحلیل آماری فرضیات تحقیق - مدلسازی معادلات ساختاری

تحلیل آماری فرضیات تحقیق - مدلسازی معادلات ساختاری

دسته: آموزش > سایرخدمات آموزشی

استان: تهران

پس از انتخاب و تعریف مسئله محقق و یا دانشجو می بایست تصویری ذهنی از چگونگی متغیرها و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر ارائه دهد، بنابراین اقدام به تدوین و تبیین قضایای فرضی و پیشنهادی در چارچوب مسئله تحقیق خود می نماید و لازم است از صحت و سقم آنها اطمینان حاصل نماید. فرضیه سازی یکی از مراحل حساس تحقیق است، چرا که فرضیه ها نقش راهنما داشته و به فعالیتهای تحقیقاتی جهت می دهند. فرضیه ها به دانشجو کمک می کنند تا از بین طرق فراوان رسیدن به مقصد تنها چند مورد آن را که بیش از همه نزدیک تر به مقصد به نظر می رسد، برگزیند.
اما بعد از تدوین فرضیات تحقیق، مرحله تجزیه و تحلیل داده ها شروع می شود.
تجزیه و تحلیل آماری و آزمون فرضیات و یا سوالات تحقیق با استفاده از روشهای آمار استنباطی، مدلهای آماری و به عبارت بهتر توسط آزمون های آماری انجام می شوند. آزمونهای آماری شامل دو گروه آزمونهای پارامتریک و ناپارامتریک (ناپارامتری) هستند.

برخی از آزمونها و روشهای آماری برای بررسی قبول و یا رد فرضیه (فرضیه تحقیق یا فرض h1 ، فرضیه صفر یا فرض h0)به قرار زیر است:
آزمون همبستگی پیرسون، همبستگی اسپیرمن، ضریب همبستگی فای، آزمون خی دو، رگرسیون، آزمون t، آزمون f، تحلیل مسیر، تحلیل عاملی، . . .


هدف از این آگهی آماری اینترنتی این است که اعلام نماییم به عنوان یک متخصص آمار،‌ آماده انجام انواع روشها و آزمونهای آماری با هدف آزمون فرضیه های شما و تعیین صحت و سقم آنها (قبول و یا رد فرضیات) هستیم و به عنوان یک مشاور و متخصص آماری در کنار شما خواهیم بود. خواه این فرضیات در پایان نامه طرح شده باشد و خواه در مراحل مقدماتی بوده و در پروپوزال تحقیق یا پایان نامه شما درج شده باشد. این آزمونهای آماری با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس (spss) و یا سایر نرم افزارهای آماری انجام می شود.
مشاوران و تحلیلگران این شرکت مدرک کارشناسی ارشد رشته آمار کاربردی از دانشگاههای شهید بهشتی و فردوسی مشهد می باشند. ضمنا شرکت آماری ما دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه ارائه خدمات تخصصی آماری می باشد. ضمنا به عنوان یک شرکت دانش بنیان موفق به حضور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی شده ایم. بنابراین ما قابل اعتمادیم.
همچنین پرداخت هزینه تحلیل می تواند توسط درگاه اینترنتی امن بانکی این شرکت بر روی سایت این شرکت صورت پذیرد و مراجعه به بانک و خودپرداز نیاز نخواهد بود. این درگاه طی قراردادی فی مابین این شرکت و بانک ملت ایجاد شده است. حتی امکان پرداخت از طریق موبایل بدون نیاز به اینترنت نیز موجود است. (برای پرداخت امن و آسان و صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان گرامی)

نکته مهم: هزینه تحلیل آماری را نیز هنگامی پرداخت نمایید که تحلیل اولیه را از ما دریافت داشته اید و استاد راهنمای شما آنرا تایید نموده است!

می توانید با مراجعه به سایتهای ما (یا کلیک بر روی لینک این آگهی) در مورد ما و همچنین در مورد ازمونهای آماری اطلاعات بیشتری بدست آورید:



در صورت ارسال ایمیل بهتر می توانیم درخواست شما را پیگیری نماییم. ایمیل ها در زمان های کم پاسخگویی می شوند.


قابل ذکر است مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزارهای لیزرل (lisrel)، آموس (Amos) و اسمارت پی ال اس (Smart Pls)، تحلیل اقتصاد سنجی با نرم افزار ایویوز (Eviews) ، تحلیل سلسله مراتبی و ahp با نرم افزار اکسپرت چویس (Expert choice) و همچنین انجام داده کاوی (ِData Mining) و تکنیک های دیتا ماینینگ با نرم افزارهای مربوطه (مانند weka) نیز از جمله خدمات ما می باشد.

اگر تردیدی در نحوه انجام کار آماری با ما دارید، ضرری ندارد که ایمیلی بزنید و طرح موضوع نمایید. اگر فرآیند و شیوه کار ما مورد رضایت شما بود آنگاه فرآیند را ادامه دهید. ما تا از صحت روش و مفید بودن کار خویش برای شما مطمئن نشویم وجهی نمی گیریم.

سایت های تخصصی و ویژه انجام مدل سازی معادلات ساختاری این شرکت به قرار زیر است:
http://www.spss-iran.com
www.lisrel.ir
www.smartpls.ir

با تشکر: 
سید مجتبی فرشچی - مدیر عامل شرکت آماری اطمینان شرق
شماره ثبت شرکت آماری: 19161

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   سید مجتبی فرشچی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.spss-iran.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۱۱:۰۲:۵۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   360
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام