فروش ماشین آلات صنعتی

فروش ماشین آلات صنعتی

دسته: صنعت > خدمات صنعتی

استان: سمنان

شرکت سامان صنعت مبتکر یکی از بزرگترین و تخصصی ترین گروه مشاورۀ صنعتی به موجب کسب لوح افتخار ملی در سطح کشور شناخته شده است که تا کنون خطوط تولید صنعتی متعددی در زمینه های بازیافت، شیمیایی، ساختمان، الیاف و غیره را در استان های مختلف راه اندازی کرده است. این شرکت به عنوان تنها نماینده مهمترین و معتبرترین اتحادیه های همکار در آمریکا به نام" اتحادیۀ بین المللی صنایع آسیا و اروپا " در ایران بوده و پس از سالها تجربه و کسب سوابق درخشان، آمادگی خود را در راستای احداث واحدهای صنعتی در کشورهای دیگر نیز اعلام می نماید .

شرح خدمات :
1- ارایۀ خدمات صنعتی شامل مشاوره های تخصصی صنعتی، ارائه طرح های توجیهی با توجه به اولویت های سرمایه گذاری حوزه صنایع و معادن، اخذ جواز تاسیس کارخانجات و صنایع در سریع ترین زمان با رعایت نکات مربوط به دریافت تسهیلات صنعتی، برگزاری مناقصه های بین المللی، اخذ پروفرم های مقایسه ای، خرید، نصب و راه اندازی خطوط صنعتی کوچک و بزرگ، ارائه راهکار های فنی جهت بهبود خطوط تولید و فرایندها و اتوماسیون صنعتی .

2- صدور گواهینامه بین المللی تمامی استانداردهای ایزو و انجام ممیزی های مربوطه .
گواهینامه های استاندارد در دفتر مرکزی اتحادیۀ بین المللی صنایع آسیا و اروپا واقع در نیویورک صادر شده و به همراه گواهینامه مربوطه، لوگوی تبلیغاتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. همچنین صاحبان گواهینامه ها می توانند از اعتبار جهانی اتحادیه برخوردار شوند. این اتحادیه دارای بیش از 39 نمایندگی فعال در قاره های آسیا و اروپا بوده و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز اعتباردهی و ارائه استانداردهای بین المللی در سطح جهان مطرح می باشد. گواهینامه ها با برند معتبر آمریکایی ، مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران ، امکان رهگیری در وب سایت اصلی و در سریعترین زمان صادر می شود .
اخذ گواهینامه های بین المللی استاندارد و پیاده سازی آنها در هر سازمانی می تواند در عملکرد و وجهۀ آن سازمان تاثیر چشمگیری داشته باشد. بدیهی است کسب گواهینامه های استاندارد از یک سازمان معتبر بین المللی می تواند به افزایش فروش و افزایش اعتبار شرکت در زمان صادرات نیز بیانجامد .

3- ارایۀ مدارک افتخاری از جمله دیپلم و دکترای افتخاری در زمینۀ صنعت .
علاقه مندان می توانند با ارایۀ مستندات مربوطه در مورد سابقۀ تحصیلی و شغلی خود، تقاضای دریافت مدارک افتخاری از اتحادیه را مطرح نمایند که پس از تأیید مدارک ارایه شده توسط دفتر مرکزی اتحادیه، فرآیند صدور مدرک افتخاری آغاز خواهد شد. از آنجایی که فعالان در زمینۀ صنعت اغلب از عدم وجود یک سیستم منسجم ارزشگذاری شکایت دارند، اخذ مدارک افتخاری از اتحادیه می تواند مهر تأییدی بر عملکرد فعالان در زمینۀ صنعت محسوب شود .

افتخارات شرکت سامان صنعت مبتکر :
■ کسب مجوز تاسیس و پروانه فنی و مهندسی از سازمان صنایع و معادن
■ اخذ گواهینامه بین المللی استانداردسیستم مدیریت کیفیت از اتحادیه بین المللی صنایع آسیا و اروپا
■ دریافت تقدیر نامه از مجمع متخصصین ایران به عنوان فعال ترین واحد درعمل به سیاست های اصل 44 قانون اساسی
■ دریافت لوح تقدیر از معاونت برنامه ریزی وزارت صنایع و معادن به عنوان گروه نمونه خدمات مشاوره صنعتی
■ دریافت تقدیرنامه های مختلف در زمینه صادرات خدمات به کشورهای حاشیه خلیج از مراکز دولتی داخلی و خارجی
■ کسب مجوز از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی جهت پیگیری تسهیلات برای متقاضیان
■ کسب مقام ریاست کلینیک صنعت و معدن و تجارت مجمع متخصصین ایران توسط مدیرعامل شرکت

آدرس دفتر نمایندگی : استان سمنان – گرمسار میدان شهدا ساختمان ابریشم طبقه پنجم واحد هفت
کدپستی : 3581751138
ساعت مراجعه : 8 الی 13
وب سایت مرکزی اتحادیه : www.iso-certificate.us
آدرس پست الکترونیک : ieisemnan@yahoo.com
تلفن : 34234034-023
تلفکس : 34234033-023
ایمیل : fr_rameh@yahoo.com




اطلاعات تماس

نام   نمایندگی اتحادیه بین المللی صنایع آسیا و اروپا
آدرس   استان سمنان – گرمسار میدان شهدا ساختمان ابریشم طبقه پنجم واحد هفت
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ۰۴:۵۵:۳۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   537
کلمات کلیدی   فروش ماشین آلات صنعتی,گواهینامه ایزو,ایزو,ISO استاندارد,استاندارد,مزایای استاندارد ایزو,خدمات ممیزی و صدور گواهینامه,صادر کننده گواهینامه های سیستم های مدیریتی و استاندارد,ارائه خدمات مشاوره مدیریت,ارائه دهنده خدمات ممیزی,بهبود شرایط سازمانی,صدور گواهینامه استاندارد ایزو,گواهینامه,فروش,ماشین,آلات,صنعتی,خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام