مایکروتاچ مکس اصل micro touch max اورجینال( فروشگ

مایکروتاچ مکس اصل micro touch max اورجینال( فروشگ

دسته: لوازم وکالا > صنایع دستی و تزئینات

استان: تهران

برای تمام کسانی که به زیبایی وپاکیزگی اهمیت می دهند اصلاح موهای زاید بینی، گوش و پشت گردن ،مخصوصا" آقایان یک مشکل محسوب می شود. داشتن وسیله ای که این موهای اضافی را به راحتی از

بین ببرد برای هر مردی لازم است. ما دستگاه میکروتاچ مکس اصل را به شما پیشنهاد می کنیم. کیفیت این محصول نسبت به نمونه ای که در شبکه های تلویزیونی تبلیغ می شود، بسیار بالاتر است.

ویژگی های موزن Micro Touch Max اصل:

1- موزن ماکروتاچ مکس اصل دارای تیغه های بسیار قوی و موتور قدرتمند بوده که به راحتی موهای زاید بدن، گوش و بینی را با هر ضخامتی از بین برده و به پوست بدن هیچ گونه آسیبی نمی رساند.

2- کار کردن با ست اصلاح مایکرو تاچ مکس آسان است و دارای چراغ پرنور برای راحتی اصلاح شما می باشد.

3- میکروتاچ مکس اصلی دارای یک سر مخصوص اصلاح ابرو است که به راحتی روی دستگاه نصب شده و ابروهای پر پشت و نامرتب را تمیز و آراسته می کند.

4- موزن میکروتاچ مکس اورجینال دارای مصرف بسیار کمی بوده و از یک باتری قلمی معمولی استفاده می کند که این باتری در پکیج موجود می باشد.

5- شما با داشتن دستگاه میکرو تاچ مکس در هر مکان (ماشین، محل کار و...) و هر جا (مسافرت، پیکنیک و...) می توانید خود را آراسته و مرتب کنید.

6-این دستگاه برای مادرانی که به نظافت موهای زاید گردن فرزندان دلبند خود اهمیت می دهند بسیار مفید است.

روش خریداینترنتی مایکرو تاچ مکس اصل ودریافت آن:

به سایت ما www.jahankharid.ir مراجعه کرده و سپس درقسمت جستجوی محصولات نام مایکرو تاچ مکس اصل راجستجوکنید.سپس با کلیک برروی گزینه خرید فرم سفارش راپرکرده ومحصول رادرب

منزل تحویل گرفته ومبلغ آنرا به مامور پست بدهید.یا جهت راهنمایی و ثبت سفارش با تلفن 09352297035(جهانیان) تماس حاصل فرمایید.




اطلاعات تماس

نام   مرتضی جهانیان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۰۷:۱۶:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1076
کلمات کلیدی   مایکروتاچ مکس اصل micro touch max اورجینال فروشگ,دستگاه مو زن,مایکرو تاچ مکس اصل,micro touch max,اصلاح موی آقایان,پیرایش موی بینی,ماشین اصلاح ماکروتاچ مکس,ست اصلاح موهای زاید,مایکروتاچ,مکس,اصل,micro,touch,max,اورجینال,فروشگ,تزئینات,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام