تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRD262

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRD262

دسته: ارتباطات > بی سیم

استان: تهران

تلفن فوق‌العاده زیبا با امکان یکپارچه‌سازی با دوگوشی هوشمند
نسل جدید تلفن‌های بی‌سیم، محصولاتی کاملاً متفاوت با تلفن‌های اولیه هستند. وجود ویژگی‌هایی خاص نرم‌افزاری برای افزایش کیفیت و امنیت مکالمات باعث شده تا فرد با خیالی آسوده به مکالمه خود بپردازد. اما هنوز هم با این پیشرفت باورنکردنی امکاناتی کاملاً مشترک در بین این دو نسل وجود دارد.
اما نسل جدید برتری‌های بزرگی نسبت به نسل اولیه دارد که این به‌روزرسانی هرکدام گامی مستحکم در ورود به دنیای جدیدی است. به طور مثال ویژگی های زیر در تلفن KX-PRD262 موجب شگفتی ساز شدن این محصول می شود.

LINK2CELL
این ویژگی که تحولی بسیار بزرگی در دنیا تلفن بی‌سیم محسوب می‌شود به فرد این اجازه را می دهد تا تلفن خانگی سیار را با موبایل خود یکپارچه کند. به معنا بهتر فرد با یکسان‌سازی این دو محصول امکان مدیریت مکالمات را از هر دو محصول (تلفن بی‌سیم و موبایل) دارا است. امکان پاسخ‌گویی به تماس ورودی در موبایل توسط تلفن بی‌سیم یکی از بهترین مزیت‌هایی است که می‌توان نام برد.
شارژ موبایل از طریق پایه تلفن بی‌سیم
KX-PRD262 مجهز به کابل یا درگاهی خاص برای کابل USB است و از طریق آن می‌توان انواع موبایل را بااتصال به آن شارژ نمود. وجود پایه بر روی دستگاه به‌گونه‌ای است که امکان قرار دادن هر تلفنی را با هراندازه‌ای میسر می‌کند.

از طریق تلفن بی‌سیم می‌توان پیغام‌های صوتی، الکترونیکی و متنی خود را مدیریت و کنترل نمود. این کنترل از راه دور زمانی بیشتر به چشم می‌آید که گوشی در حالت شارژ باشد و نتوان به‌راحتی از آن استفاده نمود.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ict3.net مراجعه ویا با شماره 02188941000 تماس حاصل نمایید.




اطلاعات تماس

نام   گروه فنی مهندسی ارتباط
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۲۱:۴۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۵۱:۴۸
تعداد نمایش   506
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تلفن,بیسیم,خط,مدل,KX-PRD262,تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRD262





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام