کندانسینگ یونیت (Condensing Unit) رادین صنعت فراز

کندانسینگ یونیت (Condensing Unit) رادین صنعت فراز

دسته: صنعت > ماشین سازی

استان: تهران

کندانسینگ یونیت شرکت رادین صنعت فراز ، با توجه به نوع کندانسور آن، دارای دو نوع آبی و هوایی می باشد که عموماً نوع هوایی آن دارای کاربرد بیشتری درصنعت تهویه مطبوع می باشد. برای ساخت استراکچر و بدنه کندانسینگ یونیت، از ورق گالوانیزه استفاده می شود، که در انتها با توجه به شرایط محیطی محل نصب، با پوشش مناسب رنگ آمیزی می گردد.

شرکت رادین صنعت فراز در تولید کندانسینگ یونیت، از انواع کمپرسورها شامل، پیستونی بسته (Hermetic)، نیمه بسته (Semi Hermetic)، حلزونی (Scroll) و یا مارپیچی (Screw) استفاده می نماید که این کمپرسورها ساخت معتبرترین سازندگان کمپرسورهای تراکمی درجهان، نظیر کوپلند و بیتزر آلمان می باشند. کندانسینگ یونیت های شرکت رادین صنعت فراز ، مناسب برای کار با انواع مبردها همچون R22 ،R407C و R134a بوده و با ظرفیتهای 3 الی 200 تن تبرید تولید می شوند. تجهیزات کنترلی، شیرآلات و ادوات برقی استفاده شده در دستگاههای کندانسینگ یونیت، از معتبرترین مارکهای خارجی تهیه می شوند.
ارتباط با ما:
آدرس : اول جاده شهریار، شهرک صنعتی گلگون، خ اول غربی - پلاک9
تلفن : 02165610716،  فاکس : 02165610717
مدیر عامل: مهندس موسوی
موبایل مدیر عامل : 09123381474
آدرس وب سایت : http://www.radinsanatfaraz.com




اطلاعات تماس

نام   رادین صنعت فراز
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۰۹:۲۶:۰۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۴:۵۶:۰۱
تعداد نمایش   483
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کندانسینگ,یونیت,(Condensing,Unit),رادین,صنعت,فراز,تولید کننده تهویه مطبوع,خدمات هواساز هایژنیک,برج خنک کننده رادین صنعت فراز,ایس بانک,ساخت سیستم های برودتی,اتوماسیون صنعتی و تولیدی,نصب و راه اندازی کارخانجات,تامین قطعات و مواد اولیه,هواساز radinsanatfaraz,تهویه مطبوع,اگزاست فن رادین صنعت,برج خنک کننده,کندانسینگ یونیت,آیس بانک رادین صنعت,برج خنک شرکت رادین صنعت فراز,کندانسینگ یونیت (Condensing Unit) رادین صنعت فراز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام