نرم افزار مدیریت سرورهای مجازی،خدمات سرورهای مجازی

نرم افزار مدیریت سرورهای مجازی،خدمات سرورهای مجازی

دسته: کامپیوترواینترنت > هاست و دامین

استان: تهران

نرم افزار مدیریت سرورهای مجازی،خدمات سرورهای مجازی و اختصاصی ایران ، میزبانی وب(هاستینگ)، ثبت دامنه
www.sitebike.ir


مدیریت سرورهای مجازی
امروزه در ایران با توجه به نرخ بالای ترافیک داده و هزینه بالای عرض باند در ایران ، دقت در محاسبه ترافیک داده جابجا شده از سرور ها و سرویس دهنده ها یک نیاز با اولویت بالا به شمار می رود.سایت بایک اقدام به ایجاد یک نرم افزار جهت کنترل ترافیک پلتفرم WMware ESXi 5 کرده و این نرم افزار با هماهنگی کامل VCenter و ESXi بطور مستقیم بوده و هیچ منبعی از سیستم سرور را اشغال نمی کند .
فعالیت از راه دور و عدم استفاده از منابع سرور اصلی و عدم اشغال منابع ارزشمند سرویس دهنده مادر
دقت نمایش ترافیک داده تا بازه های زمانی 20 ثانیه ای
امکان کنترل ماشین مجازی به صورت خودکار و دستی ، امکان ریست، خاموش و روشن کردن ماشین مجازی توسط نرم افزار
کنترل ترافیک یا کاربر مدیر ماشین مجازی از طریق پنل وب
غیر فعال کردن خودکار ماشین در صورت تمام شدن ترافیک مجاز
ارائه گزارش مالی روزانه و ماهیانه برای فعالیت هر ماشین
امکان کنترل سطوح دسترسی
قابلیت افزایش ترافیک بصورت خودکار یا توسط مدیر سیستم در صورت نیاز

سرور مجازی ایران
سرور مجازی به معنی تقسیم بندی مجازی یک سرور قدرتمند به چندین سرور مستقل بصورت مجازی می باشد که بدلیل هزینه بالای سرورهای اختصاصی و نیاز روزافزون به این سرورها از آنها استفاده میشود. سرور مجازی برای وب سایت هایی که نیاز به منابع بیشتر و قابل اعتمادتر، ترافیک بیشتر و ... را دارند گزینه ی مناسبی است و با استفاده از سرور مجازی می توان به امکانات یک سرور اختصاصی دست یافت.
هر سرور توسط تکنیک های مجازی سازی قابلیت تقسیم شدن به چندین سرور مستقل را دارد که استفاده از این امکان مستلزم سروری های قدرتمند می باشد که سایت بایک! با توجه به در اختیار داشتن سرور های قدرتمند خود در ایران و خارج از کشور تضمین آمادگی و ارائه سرویس VPS را به کاربران خود می کند.

سرور اختصاصی ایران
هر سرویس تحت وب، خواه یک نرم افزار و یا یک وب سایت با ارائه داده های زیاد و ترافیک بالای خود که نیاز به امنیت بالا و توانایی مدیریت حجم بالای ترافیک و درخواست ها را داشته باشد، داشتن یک سرور اختصاصی را در اولویت ملزومات خود قرار می دهد. سرور اختصاصی از محدودیت های سرورهای اشتراکی دور است.بخشی از امکانات سرورهای اختصاصی می توان به پهنای باند بالا، پشتیبانی از ترافیک های بالا، فضای وب بالا و قابلیت مدیریت و تنظیم امنیت نام برد. سایت بایک! با تکیه بر سرورهای قدرتمند خود در ایران و خارج از کشور ، سرویس سرور اختصاصی را به کاربران خود ارائه می کند.

میزانی وب
هر وب سایتی که طراحی می شود حاوی فایلهایی است که برای نمایش وب سایت بر روی اینترنت، نیاز است تا این فایلها در فضایی تحت وب ذخیره شوند.فضا مورد نیاز برای ذخیره این فایلها در بستر وب، هاست نامیده می شود. شرکت توسعه تجارت دیباگران دارای سرورهای قدرتمندی در ایران و خارج از کشور می باشدکه تضمین آمادگی و ارائه سرویس هاستینگ را به کاربران خود - بدون محدودیت در ارائه فضا- می کند و امنیت داده ها را در مهم ترین اولویت های ارائه این سرویس در نظر دارد.

ثبت دامنه
دامنه آدرس منحصر بفردی است که کاربران برای دسترسی به وب سایت شما در مرورگر خود وارد می کنند .دامنه از دو بخش نام دامنه (مثلا sitebike) و پسوند دامنه (مثلا .ir) تشکیل شده است. شما کافی ست دامنه مورد نظر خود را به ما اعلام کنید تا آنرا ثبت کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید :
www.sitebike.ir




اطلاعات تماس

نام   سایت بایک!
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۰۶:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۹:۳۶:۴۱
تعداد نمایش   379
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نرم,افزار,مدیریت,سرورهای,مجازی،خدمات,مجازی,نرم افزار مدیریت سرورهای مجازی،خدمات سرورهای مجازی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام