تخت خواب  قابل تنظیم

تخت خواب قابل تنظیم

دسته: لوازم وکالا > چوبی و فلزی

استان: تهران

تخت کمجا ، تختخواب تاشو ، تخت تاشو دیواری گروه کمجا چوبینکو ایران

کمجا ی دو طبقه ، تاشو دیواری یکنفره و دو نفره گروه صنعتی چوبینکو ایران


چوبینکو سلطان استفاده از محیط
گروه صنعتی چوبینکو بزرگترین تولید کننده تختخوابهای تاشو در ایران
گروه صنعتی چوبینکو با ایجاد بهترین ترکیبها از ام دی اف و فلز توانسته محصولاتی بسیار زیبا و با کیفیتی فوق العاده و استثنایی را تولید و به مشتریان خود تقدیم نماید .
ظاهر محصولات چوبینکو به نسبت سایر تولید کنندگان متفاوت بوده و از طرح های جذاب CNC و تاجهای تخت زیبا در آنها استفاده شده که این موضوع ابتکاری جدید در تولیدات تخت تاشو در ایران است .
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا رنگ محصولات مورد علاقه خود را از میان 50 رنگ متنوع از بهترین و مرغوبترین MDF های موجود در بازار انتخاب کنند.
ما تختخوابهای تولیدی خود را با عمقهای 40 و 60 سانتی متر می سازیم که این ابعاد امکان استفاده بهتری از محیط را به شما می دهند .
اگر شما علاقمند باشید ما می توانیم در فضای بالای تختخوابهای شما یک گنجه بسیار بزرگ و جادار بسازیم تا این موضوع امکان استفاده بهینه تری از فضا را به شما بدهد .
برای مشتریانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند نیز ما پیشنهاداتی داریم که با قیمتهای بسیار پایین و باور نکردنی بتوانند یک تخت تاشو بسیار خوب و با کیفیت داشته باشندزیرا ساخت تخت تاشو تخصص ماست .
چوبینکو به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود مسئولیت حمل و نصب کالای مشتریان را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب کلیه محصولات را بصورت رایگان برای مشتریان انجام می دهد.
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا به نسبت ابعاد و شرایط فضای منزل خود کالا سفارش دهند و کارکنان ما بسیار خوشنود خواهند شد تا بدون هیچ هزینه ای در منزل شما حاضر شده و بصورت رایگان به شما مشورت دهند و محل نصب تختخوابها را برای شما اندازه گیری نمایند.
برای ما اصلا" ابعاد اتاق و محلی که شما می خواهید در آن تختخواب داشته باشید اهمیت ندارد زیرا بدلیل توانایی که در تولید یراق آلات داریم می توانیم به هر اندازه ای که شما بخواهید و فضای منزلتان اجازه دهد برایتان تختخواب بسازیم و حتی تشک را نیز بصورت سفارشی برای شما تهیه نماییم .
گروه صنعتی H.T.M اولین و تنها تولید کننده جکهای گازی و ست کامل یراق آلات تختخوابهای تاشو یکی از زیر مجموعه های چوبینکو است که بیش از 80 درصد از تولید کنندگان تخت تاشو از یراق آلات این گروه تولیدی در محصولاتشان استفاده می کنند لذا ما کلیه جکهای گازی تختخوابهای تولیدی خود را تا 5 سال گارانتی تعویض می نماییم .
کلیه محصولات چوبینکو از هر نظردارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما تنها با یک تماس تکنسین های چوبینکو را در کنار خود خواهید دید.
برخی از محصولات چوبینکو عبارتند از :
• انواع تختخوابهای تاشو دیواری عمودی ( کمجا) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
• انواع تختخوابهای تاشو دیواری افقی ( کمجا) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
• انواع تختخواب تاشو دیواری در ابعاد سفارشی
• کمد لباس ، میز آرایش ، ویترین ، دراور ، عسلی ، میز کامپیوتر ، کتابخانه و ... از جمله کارهایی است که کنار تختخوابهای تاشو ما قابل عرضه می باشد .
• انواع کاناپه تختخوابشو با عرض 70 ، 80 ، 120 ، 140 و 160
• انواع تختخوابهای ثابت باکسی در ابعاد 200×90،140،160 و180 ×80
• انواع میزهای نهارخوری تاشو در ابعاد 6 و 8 نفره
• انواع میزهای جلو مبلی معمولی و تاشو با امکان استفاده برای کار با لپ تاپ و ...
جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به میدان رسالت ، مجتمع تجاری دنیای نور ، طبقه 2 واحد 24 مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 22339569 – 021 و  22339672-021 و 22339683-021 تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.com  مراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com و همچنین شماره فکس ما: 22339571- 021 .
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را (از ، مدیر فروش) دریافت نمایید.




اطلاعات تماس

نام   گروه صنعتی چوبینکو
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۷:۵۴:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۳:۲۴:۴۷
تعداد نمایش   846
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تخت,خواب,قابل,تنظیم,انواع تخت کمجا,انواع تختخواب کمجا,تختخواب های کمجا چوبینکو,تختخوابهای کمجا,تخت های کمجا,تختخواب کمجا,تخت چوبی کمجا,تختخواب چوبینکو کمجا,کمجا تخت,کمجاترین تختخوابها,تخت خواب چوبی کمجا,کمجا تختخواب,تخت خواب کمجا,تخت کمجا با بهترین قیمت,تخت خواب قابل تنظیم





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام