مجری و فروشنده تجهیزات نورافشانی و آتش بازی

مجری و فروشنده تجهیزات نورافشانی و آتش بازی

دسته: خدمات > خدمات مجالس و مراسم

استان: تهران

فروش لوازم ، وسایل و تجهیزات نورافشانی و آتش بازی

شرکت شراره های شادی آفرین مجری مراسمات نور افشانی و آتش بازی و همچنین فروشنده و ارایه دهنده تجهیزات کم خطر آتش بازی که مطابق با استانداردهای بین المللی است، به عنوان نماینده رسمی صنایع نارگستر سپاهان واخذ مجوز رسمی از مراکز امنیتی و انتظامی، مفتخر است تا بتواند با استفاده از کادری با تجربه و کارامد روزی به یاد ماندنی و زیبا را در خاطر شما ثبت نماید .

عملیات آتش بازی و نورافشانی مراسمات خود را در هر فضایی که دوست دارید به ما بسپارید تا بتوانیم مراسمات جشن عروسی ، افتتاحیه و اختتامیه ،عید های ملی و مذهبی و بسیاری جشن های دیگر را به بهترین و رویایی ترین شکل برگزار نماییم .


از جمله محصولات : آبشار در مدل های توسکا ، سرو، طاووس، مینا ، اطلس / کهکشان دو تکی ، دو قبضه شش تایی / چلچله / بالون آرزوها / آبشار رو کیکی / موشک / مشعل شادی و ...


شما میتوانید برای آگاهی از قیمت ها و همچنین اطلاع از کارهای انجام شده و خرید لوازم مورد نظر خود به آدرس ما و یا وب سایت شرکت مراجعه نمایید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   اردستانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.noor-afshani.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ ۰۷:۴۹:۴۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   942
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مجری,فروشنده,تجهیزات,نورافشانی,آتش,بازی,آتش بازی,لوازم آتش بازی,لوازم نور افشانی,وسایل نورافشانی,نورافشانی هوایی,نارگستر,اجرای آتش بازی,اجرای نورافشانی,کهکشان تکی,آتشبازی,آبشار سرد,تجهیزات نورافشانی,تجهیزات آتش بازی,آبشار رو کیکی,بالون آرزوها,مجری و فروشنده تجهیزات نورافشانی و آتش بازی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام