بخارشوی و کف شوی هاش.دو.اُ.ماپ پرقدرت

بخارشوی و کف شوی هاش.دو.اُ.ماپ پرقدرت

دسته: لوازم وکالا > حراج خانگی

استان: تهران

بخارشوی و کف شوی هاش.دو.اُ.ماپ پرقدرت
بدون تردید می دانید که کف خانه چگونه کثیف می شود ، ریختن مایعات ، غذا ، کفش های کثیف ، البته کثیفی هایی که بچه ها موجب آن هستند ! اما چطور می توان این لکه ها را پاک کرد ؟ می توانید روی زانوها خم شوید و ساعت ها با دست بسائید اما نتیجه ایی جز کمر درد نخواهید داشت یا شاید کف شوهای گران قیمت با مواد شیمیایی خطرناک را امتحان می کنید ؟! اما راه بهتری هم وجود دارد ، کف شوی جدید هاش . دو . اُ . ماپ آخرین پدیده جهانی برای تمیز کردن منزل با قدرت جذب گرد و خاک و توانایی گندزدائی با بخار آب برای تمیز کردن انواع کف پوش H2o Mop بدون هیچگونه زحمت اضافه همه جا را پاک و تمیز می کند پس دیگر سطل آب و مواد شیمیایی و حتی کفشوهای اسفنجی و طنابی را فراموش کنید دیگر لازم نیست بسائید و بشوئید بلکه با استفاده از سیستم بخارشوی H2o Mop که فقط از آب برای شستشو استفاده می کند خیلی سریع و آسان هر لکه ایی را به شکلی حیرت آور از بین ببرید و نگران تاثیرات منفی مواد شوینده بر روی کودکانتان نباشید .

H2o Mop بی اندازه سبک بوده و با قدرت مانور فوق العاده اش به هرجا ئی سرک می کشد و هیچ کثیفی و لکه ای از دست آن در امان نیست , خانه ایی تمیزتر ، زیباتر و درخشان تر از آنچه که فکر کنید .

از این دستگاه می توان برای پاک کردن فرش ، موکت ، کف پوش های چوبی ، لامینیت و سنگ استفاده کرد بدون اینکه حتی کوچکترین خراشی روی آنها ایجاد شود .




اطلاعات تماس

نام   آرین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۰۶:۳۴:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۰۳:۰۴:۲۴
تعداد نمایش   436
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بخارشوی,کف,شوی,هاش.دو.اُ.ماپ,پرقدرت,کف شوی,بخارشوی و کف شوی هاش.دو.اُ.ماپ پرقدرت





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام