ساندویچ پانل  برترین پانل ماموت

ساندویچ پانل برترین پانل ماموت

دسته: صنعت > ماشین سازی

استان: تهران

ساندویچ پانل مجتمع صنعتی فروش و نصب

این شرکت در جهت بهینه سازی مصرف انرژی ، مصالح ساختمانی ، کاهش هزینه های ساخت و زمان تکمیل آن و در راستای اهداف نهاد های حمایت کننده از منابع انرزی ، اقدام به تولید نوعی سازه ساختمانی تحت عنوان ساندویچ پانل نموده ایم. این اقدام باعث تغییر شگفت انگیز در صنعت ساختمان سازی شده است.

ساندویچ پانلهای ، مصالح سقفی و دیواری هستند که با عایق پلی اورتان بین ورقهای آلومینیوم ،گالوانیزه و الوزینگ پیش رنگ شده ساخته شده اند.
ساندویچ پانل علاوه بر عایق برودتی و حرارتی مشتمل بر نمای بیرونی جذاب بدون استفاده از رنگ و گچ است. ساندویچ پانل برای سازه های پیش ساخته و ساختمانهای فلزی مانند ساختمان های صنعتی و تولیدی ، نظامی و مکان های عمومی و ساختمان های مربوط به محصولات کشاورزی ، مراکز ورزشی ، سیلوها ، بازارها ، مراکز خرید و سردخانه ها ، استفاده می گردد. در این محصول از ورق های گالوانیزه و الوزینگ پیش رنگ شده استفاده شده است و رنگها می توانند بر اساس نیاز مشتری انتخاب شوند.
ضخامت پلی اورتان براساس شرایط جوی و نیاز مشتریان متغیر است. پلی اورتان استفاده شده در ساندویچ پانل ، بهترین هادی و نگدارنده دما است از این رو توانسته ایم به خوبی نظر کارشناسان و مهندسین در صنعت ساختمان را به خود جلب نماییم.


امادگی خود را جهت صدور پیش فاکتور قیمتها ، بازدید از پروژه ،کار کارشناسی،

متراژ دقیق ابعاد جهت شفارش به تولید اعلام میدارد.

 تلفن همراه واحد فروش : 09123827865
تلفکس دفتر : 02833793028

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   mohammadi
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۰۶:۰۴:۲۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۲:۳۴:۲۱
تعداد نمایش   857
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ساندویچ,پانل,برترین,ماموت,قیمت ساندویچ پانل,ساندویچ پانل استاندارد,نصاب ساندویچ پانل ماموت,نمایندگی ماموت,تولید وفروش ورق,فروش ورق رنگی,فروش ساندویچ پانل ماموت,مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران,فروشنده ساندویچ پانل,شیروانی کوب,ساخت وفروش کانکس,ساختمان پیش ساخته,ساندویچ پانل سقفی,ساندویچ پانل دیواری,ساندویچ پانل سردخانه ای,ساندویچ پانل برترین پانل ماموت





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام