خدمات فنی کمالشهر

خدمات فنی کمالشهر

دسته: سایر گروه ها > متنوع

استان: البرز

خدمات فنی و کامپیوتری محله در کمالشهر با سال‌ها تجربه در ضمینه تعمیر، سرویس، نصب و تامین قطعات ابگرمکن های دیواری، کولرهای آبی و تعمیرات انواع اتوی بخار، سماور برقی، جارو برقی، پنکه، کولر آبی، چرخ گوشت، سشوار ، تعمییرات تخصصی پمپ‌های آب خانگی ، تعمییرات بخاری گازی ، سیم کشی و ارائه کلیه خدمات برق ساختمان، نصب و تعمییرات اف اف، ارائه خدمات لوله کشی آب سرد و گرم با کادری مجرب و متخصص با مدیریت مهندس تاجریان فعالیت خود را آغاز کرده است.
اولین و بزرگترین هدف «خدمات فنی و کامپیوتری محله در کمالشهر» جلب رضایت مشتری می‌باشد. دومین هدف ما سرویس در اسرع وقت با قیمت مناسب می‌باشد.

این مرکز با انجام خرده کاری‌های فنی منزل در اسرع وقت، حتی در ایام تعطیل آماده سرویس دهی به همشهریان عزیز در کمالشهر و حومه می باشد. این خدمات شامل: تعمیر و تعویض شیر آلات. سوراخ کاری. جوشکاری. نصب لوازم دستشوئی، حمام و روشوئی. نصب آینه. آویز حوله و دستمال. نصب فلاش تانک. تعویض و نصب سیفون ظرفشوئی و روشوئی. نصب ماشین لباسشوئی. نصب لوستر و مهتابی، تعویض کلید و پریزهای قدیمی، نصب هواکش و ... هزاران کاری فنی که شما عزیزان از یک فرد فنی انتظار دارید؟!
با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده ما را در این راه همراهی کنید

پل‌های ارتباطی شما

تلفن مغازه 02634711972 همراه 09354979258

نشانی: کرج. کمالشهر. خیابان امام. میعاد 26. پلاک 127

آدرس ایمیل: Tajerq@yahoo.com




اطلاعات تماس

نام   مهندس تاجریان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۰۸:۰۱:۰۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۴:۳۱:۰۱
تعداد نمایش   647
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خدمات,فنی,کمالشهر,خدمات فنی کمالشهر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام