گریتینگ استنلس استیل

گریتینگ استنلس استیل

دسته: صنعت > خدمات صنعتی

استان: مرکزی

شرکت نیکو فن پرشین به عنوان صادر کننده گریتینگ به خارج از کشور آماده همکاری با صنعتگران گرامی در حوزه نفت و گاز ، پتروشیمی ، شهر سازی ، کشتی سازی ، سازه های فلزی و ... جهت تامین و ساخت و نصب گریتینگ و یا پله گریتینگ می باشد.

- گریتینگ فلزی ( گریتینگ فولادی ) به سه دسته تقسیم می شود :
گریتینگ تسمه در تسمه ، گریتینگ تسمه در نیم تسمه ، گریتینگ تسمه در میلگرد
- گریتینگ استنلس استیل
- گریتینگ الکتروفورج
- گریتینگ فایبرگلاس ( گریتینگ کامپوزیتی )
- گریتینگ مضرس
- پله فلزی گریتینگ ( کف پله )
- بست گریتینگ

گریتینگ استنلس استیل: در صنایع غذایی که میزان رطوبت بالایی محیط را فرا گرفته است از گریتینگ استنلس استیل بیشتر استفاده می شود. زیرا این نوع گریتینگ با داشتن خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی، ماندگاری بالاتری را دارا می باشد. همچنین در مقابل مواد اسیدی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

لذا در مکانهایی که اسید به صورت مستمر با کف محیط در تماس است از این گریتینگ استفاده می شود. در مواردی مشاهده شده است برای برخی مخازن مخصوص نیز استفاده شده است

این گریتینگ را با استفاده از استیل 304 تولید میکنند. گریتینگ استنلس استیل دیگر نیازی به گالوانیزه و روکش ندارد. چراکه هم ظاهر زیبایی دارد و هم نسبت به خوردگی مقاوم است.
پله را نیز می توان در صورت نیاز از جنس استیل تولید نمود.




اطلاعات تماس

نام   نیکوفن پرشین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.nikoofan.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۰۵:۴۹:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   903
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,گریتینگ,استنلس,استیل,گریتینگ استنلس استیل,صادر کننده گریتینگ,گریتینگ فلزی,گریتینگ فولادی,گریتینگ تسمه در تسمه,گریتینگ تسمه در نیم تسمه,گریتینگ الکتروفورج,بست گریتینگ,پله فلزی گریتینگ,گریتینگ مضرس,گریتینگ کامپوزیتی,گریتینگ فایبرگلاس





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام