دوربین دیجیتال کانن پاورشات Canon Powershot G16

دوربین دیجیتال کانن پاورشات Canon Powershot G16

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

با عملکرد و روش بیان خلاق یک دوربین SLR ؛ دوربین پاورشات جی 16 جدید موجب تصویر بردای نا محدود نه تنها فقط به صورت پرتابل شده است ؛ بلکه اکنون وایر لس wireless نیز به کمک آمده است !! W-Fi تنظیمات آسان و قابلیت های قدرتمند دیگری نظیر : آپلود عکس و ویدئو به شبکه های اجتماعی ، ارسال به ایمیل ؛ اشتراک گذاری با تبلت ها و اسمارت فونها ؛ چاپ به صورت وایر لس و انتقال داده ها به کامپیوتر ها را ارائه می کند. شما با سنسور 12.1 مگا پیکسلی CMOS با حساسیت بالا و پردازشگر عکس DIGIC 6 برای اشتراک گذاری عکس های دیدنی و جذاب ی که گرفته اید مشتاق می شوید.
G16 تفاوت خیلی زیادی با G15 ندارد. بزرگترین تغییرات را باید در همان اضافه شدن Wi-Fi و پردازشگر تصویر جدید DIGIC 6 دید. البته این پردازشگر را به لنز سریع f/1.8 ارث رسیده از مدل پیشین که اضافه کنیم، نتیجه اش بهبود کیفیت عکس ها در شرایط نوری ضعیف می شود. بعلاوه ی اینکه طبق ادعای کانن، سرعت فوکوس خودکار این دوربین نسبت به مدل پیشین 50 درصد افزایش یافته است.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۳:۰۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۳:۰۳
تعداد نمایش   655
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,کانن,پاورشات,Canon,Powershot,G16,دوربین دیجیتال کانن پاورشات Canon Powershot G16





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام