بررسی دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 800 سی

بررسی دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 800 سی

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

امروزه گوشی های هوشمند موجود در بازار مجهز به دوربین های پیشرفته ای هستند که می توانند عکس هایی قابل قبول و بعضا واقعا عالی تهیه کنند. کیفیت عکس های آن ها و امکاناتی که ارائه می کنند گاهی اوقات به صورتی است که به راحتی می توانند با دوربین های کامپکت ارزان قیمت تر و حتی متوسط رقابت کنند. این در حالیست که همزمان، با توجه به ارائه ی امکانات نرم افزاری قدرتمند، کاربر یک سری تسهیلات بسیار عالی چون قابلیت ویرایش عکس ها و آپلود آن ها بر روی وب را نیز دارد. همین ها باعث شده اند که بسیاری از مردم گوشی های هوشمند و عکاسی با آن ها را به داشتن دوربین های دیجیتال ترجیح بدهند چرا که علاوه بر همه ی مزیت هایی که گفتیم، اصولا گوشی های هوشمند وسایلی همیشه همراه هستند.
اینک سازندگان دوربین های دیجیتال قصد دارند که پای خود را در کفش کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند بکنند. پیش از این کم و بیش دوربین هایی با سیستم عامل اندروید را دیده بودیم. اما این نخستین بار است که از یک کمپانی مثل نیکون شاهد چنین دوربینی هستیم. دوربین کامپکتی که به نظر از حیث عکاسی خیلی پیشرفته می باشد و در ضمن مجهز به سیستم عامل Android 2.3 نیز هست. یعنی درست همان سیستم عاملی که بر روی گوشی های هوشمند استفاده می شود.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۶:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۶:۳۴
تعداد نمایش   661
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بررسی,دوربین,دیجیتال,نیکون,کولپیکس,800,,بررسی دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 800 سی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام