دوربین دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-HX20V​

دوربین دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-HX20V​

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

سونی دوربین سوپرزوم دیگری به نام HX20v را معرفی کرد. این دوربین به همراه دو دوربین HX30v و HX20v معرفی شده و از نظر قیمتی بین آن دو قرار می‌گیرد. البته بیشتر شبیه به HX30v می‌باشد ولی با این تفاوت که Wi-Fi داخلی ندارد. با این حال بیشتر ویژگی‌های آن با دو دوربین دیگر مشابه است. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به سنسور تصویر 18 مگاپیکسلی BSI-CMOS، توانایی ضبط ویدیویی 1080p Full HD، توانایی عکاسی 3D، نمایشگر 3 اینچی 921,000 پیکسلی، پشتیبانی از Eye-Fi و البته لنز با توانایی زوم 20 برابر اشاره کرد. HX20v یکی از پیشرفته ترین دوربین‌های کامپکت سوپرزومی است که تا به حال دیده ایم. در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.
اما اکنون سونی با HX10v، HX20v و HX30v وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است. همانطور که گفتیم این سه دوربین از نظر طراحی ظاهری تقریبا شبیه به هم هستند. البته تفاوت هایی به خصوص در دستگیره و قسمت پشتی دوربین HX10v با دو دوربین دیگر دیده می‌شود اما هر سه ابعادی کاملا کوچک و دستگیره‌ای نسبتا بزرگ و خوب دارند. HX20v با ابعاد 107X62X35 میلی متر دقیقا به اندازه‌ی HX30v و با وزن 254 گرم هم وزن آن می‌باشد. این هم دقیقا به دلیل بهره گیری از لنزی کوچکتر می‌باشد.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۵۱:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۲۱:۰۷
تعداد نمایش   635
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,سونی,Sony,Cyber-Shot,DSC-HX20V​,دوربین دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-HX20V​





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام