وجه تمایز باطری و شارژر اسکرابر IPC

وجه تمایز باطری و شارژر اسکرابر IPC

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

اسکرابرها مدل های مختلفی دارند و بعضی از این مدل ها باطری دار میباشند ، امروزه در دستگاه ها از 2 نوع باطری استفاده میشود :
1.باتری های اسیدی
2.باتری های ژل

باتری های اسیدی باتوجه به ساختار آن نیاز به چک و مراقبت دارد ، مانند چک کردن آب باتری ، اضافه کردن آب مقطر به باتری و سایر مسائل از این دست که باعث میشود باتری های اسدی به مرور از چرخه استفاده خارج شوند و باطری های ژل باتوجه به عدم نیاز به موارد فوق جایگزین این نوع باتری شوند .

IPC ایتالیا با درک این موضوع و توجه به اینکه که باطری در دستگاه های اسکرابر نقش حیاتی و کلیدی دارد ، خود اقدام به طراحی و ساخت باطری و شارژر ماشین های اسکرابر نموده است . از این رو این کمپانی مبدل به تنها شرکت سازنده اسکرابر است که باتری و شارژر اختصاصی آن را خود تولید میکند و پیشرو در این عرصه میباشد .

باتری های تولیدی این کمپانی از نوع ژله ای بوده و در نتیجه طول عمر و کارایی اسکرابرهای تولیدی به مراتب بیشتر از نمونه های مشابه دیگر بوده و هزینه های نگهداری و تعمیرات این دستگاه را به مراتب کاهش داده است .

IPC ایتالیا پیشرو در زمینه تولید انواع مختلف اسکرابر صنعتی در دنیا بوده و با اهداف بالا رو به جلو قدم برمیدارد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها با شماره های تماس اعلام شده در ارتباط باشید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت فلامک ماشین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.falamakmachine.com/زمین-شوی-صنعتی/id1/navid1/اسکرابر
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ ۰۵:۳۷:۰۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   359
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,وجه,تمایز,باطری,شارژر,اسکرابر,IPC,شارژر اسکرابر,باطری اسکرابر,اسکرابر IPC,باطری ژل اسکرابر,وجه تمایز باطری و شارژر اسکرابر IPC





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام