مرکب، مرکب دستگاه چاپ بنر

مرکب، مرکب دستگاه چاپ بنر

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

رکورد با بیش از 3دهه سابقه درخشان در زمینه تامین دستگاه های صنعتی وبا تکیه بر تخصص و مهارت های تیم فنی،افتخارخدمت گذاری در صنعت کشور را دارد. نام های بزرگ ماشین سازی دیلمی،تهران ماشین ابزار،نوین تاک و اکنون رکورد (نوین تاک سابق)، افتخار خدمت و اعتماد مشتریان را در سالهای گذشته با خود به همراه آورده اند .تکیه بر اطلاعات فنی واحد خدمات، صداقت و احترام تیم فروش ،خلاقیت و تجربه ی تیم بازرگانی و دور اندیشی مدیریت مجموعه، سرمایه و ارزشی است که به نیروی محرک قدرتمند جهت حرکت رو به جلوی مجموعه درتمامی سالهای گذشته تبدیل شده است.
مرکب پایه سالونت
یکی از روش های تقسیم بندی دستگاه های چاپ بر اساس جوهر مورد استفاده در دستگاه ها می باشد.
یکی از جنبه های مهم در تقسیم بندی جوهرها نحوه نشستن و یا جذب بر بروی سطح چاپ شوند می باشد، در جوهر های پایه آب یا پایه روغن مرکب با سطح روئی سطح چاپ شونده بیشترین تماس را داشته و بالایه روئی ترکیب می شود، در جوهر های پایه حلال مانند جوهرهای سالونت جوهر با ویژگی خورندگی به داخل سطح چاپ شوند نفوذ می کند و داخل سطح چاپ شونده قرار می گیرد. این ویژگی سبب می شود، سطحی که بااین ویژگی چاپ شده مقاومت بیشتری در برابر نور خورشید، خراشیدگی و ناپدید شدن داشته باشد.
محتویات جوهر پایه سالونت:
1-سالونت – ایتیلن گلیکول مونو بوتیل اتراتسات 50%
2-پیگمنت 35%
3-بوتیرولاکتون 5%
4-اکریلیک اسید پلیمر10%
رکورد
آدرس: بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6.
تلفن: 021-44208989
همراه:09128337922
www.recordmc.com




اطلاعات تماس

نام   شرکت رکورد
آدرس   بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6.
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۳:۳۵:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   366
کلمات کلیدی   مرکب، مرکب دستگاه چاپ بنر,جوهر,جوهر دستگاه چاپ,جوهر دستگاه بنر و فلکس,جوهر دستگاه بنر,مرکب,مرکب دستگاه چاپ,مرکب دستگاه بنر و فلکس,مرکب دستگاه بنر,جوهر و مرکب دستگاه چاپ و بنر,جوهر و مرکب دستگاه چاپ,خرید جوهر و مرکب,خرید جوهر,خرید مرکب,خرید جوهر دستگاه چاپ,خرید جوهر دستگاه بنر و فل,مرکب،,دستگاه,چاپ,بنر,ماشین آلات,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام