نوار نقاله

نوار نقاله

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

نوار نقاله‌ها به دو دسته‌ی کلیِ ثابت و سیار (موبایل) تقسیم می‌شوند که بر حسب کاربرد یا نوع موادی که حمل می‌کنند، در عرض‌های 50، 60، 80، 100، 120، تولید می‌گردند.
1. نوار نقاله‌های لاستیکی ساده:
این نوع از نوار نقاله،‌ برای حمل بسته و کیسه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین نوع رولیکی زاویه‌دار آن ‌برای حمل مصالح بصورت فله کاربرد دارد.
2. نوار نقاله لاستیکی آجدار:
این نوع از نوار نقاله‌، جهت حمل مواد و مصالحی که امکان جابجایی آنها با نوارهای لاستیکی صاف وجود نداشته باشد کاربرد دارد.
3. نوار نقاله‌های رولری:
این نوع از نوار نقاله،‌ بوسیله‌ی رولرها جهت جابجایی مواد و مصالح به مقصد بکار می‌رود.
4. نوار نقاله‌های حلزونی (اسکرو):
نوار نقاله‌های حلزونی، در دو نوع مارپیچ‌دار و بادی ساخته می‌شوند.
 نوع مارپیچ‌دار: در این نوع از نوار نقاله‌، مواد و مصالح توسط مارپیچ درون لوله که بوسیله نیروی الکتروموتور به گردش درمی‌آیند، انتقال داده می‌شوند.
 نوع بادی: در این نوع از نوار نقاله‌، مواد و مصالح توسط باد ایجاد شده درون لوله به حرکت درمی‌آیند.
5. نوارنقاله‌های بالابر (الواتوری):
این نوع از نوارنقاله‌، توسط قاشقک‌های موجود درون کانال بالابر که بوسیله زنجیر یا لاستیک به همدیگر متصل شده‌اند و با نیروی الکتروموتور به گردش در می‌آیند، مصالح را به بالا انتقال می‌دهد




اطلاعات تماس

نام   بهنام فتحی
آدرس   خیابان آزادی بین مترو و شادمان
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۳:۳۸:۴۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   374
کلمات کلیدی   نوار نقاله,سنگ شکن,بچینگ پلانت,کارخانه آسفالت,سرند,برج کارخانه,فیدر,هیدروکن,فک,کوبیت,ماسه ساز,ماسه شور,لوازم یدکی,تاسیسات خردایش و دانه بندی,سنگ شکن های مخروطی و دورانی,چکشی,ماشین آلات راه سازی,صنعت,amscrusher,تجهیزات کارخانه اسفالت,معدن شن و ماسه,نوار,نقاله,ماشین آلات,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام