مواد اولیه کامپوزیت

مواد اولیه کامپوزیت

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

مواد اولیه کامپوزیت - امروزه استفاده از سیستم های ترکیبی یا کامپوزیت به شدت روبه افزایش است، چراکه بشر به وسعت کاربرد این ترکیبات پی برده و لزوم استفاده از آنها را درک نموده است. مواد کامپوزیت در سه رده تکنولوژی در صنعت مصرف دارند. در رده های پایین در ساختن وان حمام و وسایل بهداشتی، وسایل بازی در پارک ها، دکه های گل فروشی و غیره به کار می روند. در رده متوسط در صنعت خودرو، انتقال آب و نفت و نیرو و ... مورد استفاده قرار می گیرند و در رده تکنولوژی بالا در صنایع هوا و فضا مورد مصرف دارند.
یکی از مزایای استفاده از کامپوزیت عدم دور ریز آن است،‌ بطوریکه به عنوان مثال قطعات دور ریز مواد کامپوزیتی در یک کارخانه خودروسازی را می توان آسیاب کرده و به عنوان پر کننده و تقویت کننده بتن استفاده نمود. این مواد حتی در ساخت خانه های تمام کامپوزیتی نیز کاربرد دارند. در اروپا خانه های کامپوزیتی دو طبقه ساخته می شود که به راحتی با جرثقیل قابل حمل و جابجایی هستند.




اطلاعات تماس

نام   شرکت شیمی افسون
آدرس   جاده مخصوص - تهرانسر-بلوار لاله - پلاک 145-واحد 4
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ۰۳:۱۵:۰۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   727
کلمات کلیدی   مواد اولیه کامپوزیت,کامپوزیت,وارد کننده کامپوزیت,تولید کننده کامپوزیت,فروشنده کامپوزیت,فایبرگلاس,مواد اولیه فایبرگلاس,وارد کننده فایبرگلاس,تولید کننده فایبرگلاس,فروشنده فایبرگلاس,سیلیکون,سیلیکون قالب گیری,مواد اولیه سیلیکون,سیلیکون مجسمه سازی,ساخت قالب سیلیکون,فروشنده سیلیکون,مواد,اولیه,مواد شیمیایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام