تور چین 11 روزه نوروز 96

تور چین 11 روزه نوروز 96

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

تور 11 روز چین ( پکن + شانگهای + هانگزو ) نوروز 96
مجری تور ترکیبی چین

می‌دانید که دیوار بزرگ چین از فضا دیده نمی‌شود، برای دیدن آن تنها یک راه وجود دارد، باید به چین سفر کنید؛ هیچکس نمی‌تواند شکوه ارتش سفالی را برای شما تعریف کند؛ جزئیات واقعی ساختمان‌های شهر ممنوعه را هیچ دوربینی نمی‌تواند به تصویر بکشد؛ با تمام تلاشی که صورت می‌گیرد با این حال آخرین بازمانده‌های پانداها شاید خیلی پیش ما نباشند.
با گسترش شبکه ریلی قطارهای فشنگی (Bullet ) در چین ، رفتن از یک شهر به شهر دیگر بیش از پیش راحت شده است. استفاده از این قطارها در جابه‌جایی بین شهرها مزایای زیادی نسبت به پروازهای داخلی دارد. با احتساب مدت زمان رسیدن به فرودگاه و تشریفات زمان بر سوار شدن به هواپیما و پیاده شدن از آن، مدت زمان سفر با قطارهای فشنگی تقریبا با یک پرواز برابر است.
یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که می‌توانید در سفر به چین انجام دهید این است که سبک بروید، چرا که مطمئن باشید کلی چیز برای برگرداندن خواهید داشت. چین را می‌توان بزرگترین تولید کننده دنیا دانست. غیر از سوغاتی‌های فرهنگی و تاریخی مختص این کشور، رد بسیاری از اجناس موجود در سراسر دنیا به این کشور ختم می‌شوند.

* تور چین نوروز 96
مقصد: پکن + شانگهای + هانگزو
مدت تور: 11 روز
پرواز: هواپیمایی CZ
تاریخ های رفت: 26 اسفند و 2 فروردین
ترانسفر: فرودگاهی و بین شهری
راهنمای ایرانی از مبداء و راهنمای محلی انگلیسی زبان
بیمه مسافرتی
گشت شهری
قیمت از: 6,980,000 تومان

رفتن به هر کشور جدیدی برای همه کمی دلهره‌آور است. فرهنگ، آداب و رسوم، زبان و غذا و به طور کلی دنیایی جدید در انتظار شما است. بسیاری که به تور چین رفته‌اند آن را یکی از بهترین سفرهای زندگیشان می‌دانند. بسیاری از مردم در مورد چین پیش‌فرض‌هایی دارند؛ یکی از آن‌ها در مورد غذا در چین است. به یک نکته توجه کنید: در چین گرسنه نخواهید ماند، این را تضمین می‌کنیم. حتی فراتر از آن، مطمئن هستیم در سفر به چین یکی از خارق‌العاده‌ترین تجربه‌های غذایی را برای قوه چشایی‌تان به ارمغان خواهید آورد.




اطلاعات تماس

نام   آوای بورالان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://buralan.com/tours/china-چین
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۳۵:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   441
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تور,چین,روزه,نوروز,تور چین,قیمت تور چین,تور چین نوروز 96,تور نوروز چین,تور پکن,قیمت تور پکن,تور شانگهای,قیمت تور شانگهای,تور هانگزو,قیمت تور هانگزو,مجری تور ترکیبی چین,مجری تور چین,مجری تور پکن,مجری تور شانگهای,تور چین 11 روزه نوروز 96





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام