تور 8 روزه سواحل عمان تور کشتی MSC کروز

تور 8 روزه سواحل عمان تور کشتی MSC کروز

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

مجری تور عمان
بهترین قیمت تور های خارجی آسیا را از ما بخواهید .

در فصول سرد سال بهترین ایده برای مسافرت میتواند سواحل گرم خلیج فارس باشد، کشورهای حاشیه خلیج فارس بسیار زیبا و پرطرفدار هستند، فروشگاه های شیک و ارزان ، آب و هوای عالی و مردمی مهمان نواز همگی جذابیتهایی هستند که در کنار سفر در مجللترین کشتی کروز به اوج خود خواهد رسید. امسال، خلیج فارس را با یکی از لوکس‌ترین روش‌های سفر یعنی کشتی کروز تجربه نمایید در این تور کشتی کروز شما به شهرهای دبی، ابوظبی، مسقط و خصب می‌روید و از آفتاب و گرمای این شهرها در زمستان لذت ببرید.

* اطلاعات تکمیلی تور
+ مقاصد: دبی ، ابوظبی ، صیر بنی یاس ، مسقط و خصب
+ مدت تور: 8 روز
+ تاریخ های رفت: 2 بهمن، 9 بهمن، 23 بهمن، 30 بهمن، 14 اسفند و 21 اسفند
+ خط هوایی: ماهان
+ ویزای دبی ویژه کشتی های کروز (Visa Multiple Ships)

سوغات عمان
نقره عمانی یکی از سوغات های مشهور عمان میباشد که از آب نقره ساخته می شود. یکی دیگر از سوغاتیهای مشهور این کشور خنجر غلاف شده است، حلوای عمانی یا مسقطی نیز از مشهورترین محصولات مسقط میباشد

گردشگری
عمان با بهره بردن از تنوع جانوری و گیاهی مثل منطقه زیبای ظهار سالانه میزبان هزاران طبیعت گرد از سرتاسر دنیاست. صخره نوردی، اسب سواری، شکار و حضور در جشنواره های غذاهای سنتی برای جذب گردشگران به اجرا در می آید.
آب و هوای عمان در بخش بیابانی گرم و در امتداد دریا در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل و کمی خنک است. دولت عمان برنامه‌ریزی دارد تا در سال 2020 پذیرای 12 میلیون گردشگر باشد .




اطلاعات تماس

نام   آوای بورالان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://buralan.com/tours/oman-عمان
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۳۵:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   412
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تور,روزه,سواحل,عمان,کشتی,MSC,کروز,تور عمان,تور سواحل عمان,مجری تور سواحل عمان,مجری تور عمان,قیمت تور عمان,قیمت تور سواحل عمان,تور خارجی,قیمت تور خارجی,مجری تور خارجی,تور 8 روزه سواحل عمان,تور کشتی MSC کروز,تور 8 روزه سواحل عمان تور کشتی MSC کروز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام