تبلیغات رایگان در صفحه اول گوگل فارسی

امروزه روشهای بسیار زیاد و متنوعی برای تبلیغات ومعرفی کالا و محصولات متنوع وجود دارد.که به طور کلی می توان به دو دسته تبلیغات آنلاین و آفلاین دسته بندی کرد. از تبلیغات آفلاین می توان  تبلیغات از طریق پیامک،تبلیغات شهری و بنری،تبلیغ در تلویزیون و … را نام برد.تبلیغات آنلاین هم به طور کلی معرفی کالا و محصولات از طریق اینترنت می باشد.مانند : تبلیغ در شبکه های اجتماعی متنوع ،تبلیغ در سایتها وشبکه های مختلف اینترنتی و . . .
تبلیغات از طریق ابزارهای مختلفی امکان پذیر می باشد که از جمله آن ها می توان به گوگل و اینترنت اشاره نمود که قدرت بازدهی بالایی را به همراه دارد.قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می تواند از جمله مهم ترین فرصتها در جهت تبلیغات رایگان باشد. این یکی از روش های نوین می باشد که دارای قدرت اثرگذاری بالایی در فعالیت های اقتصادی مختلف دارد ،برای افرادی که بتوانند از اینترنت و پتانسیل های گوگل بهترین استفاده ها را برای معرفی محصول خود نمایند. این مسئله می تواند یکی از روش های پربازده با کمترین سرمایه باشد . در صورتی که تصمیم به استفاده از این فضا را داشته باشید می توانید از این فرصت استفاده نمایید.

با درج آگهی  در گوگل ایران  یا  گوگل فارسی ، و انتخاب عنوان مناسب برای آگهی خود در کمتر از سه ماه  درصفحه اول سایت گوگل قرار بگیرید .

بر اساس گزارش سایت گوگل تا کنون بیش از ۴۰ هزار آگهی ثبت شده در گوگل ایران ، در سایت گوگل ثبت و ایندکس شده است.

گوگل فارسی
گوگل فارسی